Fake Dream
Disclaimer



Story Aten Kawan Jerit sini!

Hi, I Am Aten. sweet 18. Stay penang :>

Iklan



Credits


Template: mimin
Bascodes: Nurul AtiQah
Edited: Faten



3.12.2012

Hi, Assalamualaikum :) Hari ney faten nak story pasal SOMEONyang memang special dalam hidup faten.
First, faten kenal dia pada 3.13.2012 kami kenal dalam FACEBOOK *CintaMukaBuk. Now start la dialog nya :D Ehem ehem *test suara kejap .

Hi cinta , awak ingat tak lagi time kita kenal, pada 3.12.201kita kenal di dalam MukaBuku. Masa tu saya baru frust dengan boyfie saya, awak cuba nak tenang kan saya for forget ex . But saya cuba dan cuba Alhamadulillah saya dapat forget him. Awak cuba nak ayat saya tapi saya buat tak layan masa tu saya anggap awak sebagai teman saya. Masa tu juga saya takut kepada lelaki sebab saya takut di permainkan.Tapi awak tidak putus asa, awak cuba juga nak ayat saya saya . Masuk hari yang ke 4 kita kenal akhir nya awak berjaya ayat saya *hehe , sebelum saya terima awak saya teringat saya nak tutup pintu hati saya untuk mana mana lelaki terlebih dahulu tapi saya bagi peluang untuk awak .
Lepas dari haritu kita mula mesej and on call dan awak selalu on call dengan saya. Hari yang ke 5 pagi pagi awak text saya " Good Morning yunk ! " saya bangun and baca dengan bibir saya tersenyum dan saya eply " Good Morning sayang sayang ! " Mulai dari situ hati saya dah mula sayang awak tahu ;)

Hari demi hari kita kenal, hubungan kita semakin tak erat seperti dulu, kita semakin slow. Tertiba saya dapat text dari awak mengata kan ex girlpren awak datang balik dalam hidup awak. Ohmy ! Sumpah awak , time saya rasa lemah and hati hancur sesangat bila baca text awak tu, awak cakap awak pening taktahu nak pilih saya or ex awak. Masa kita text tu saya menangis bila awak cakap nak pilih tu. Saya dah anggap seperti saya tak layak di sayangi dan menyayangi tapi sebenar nya saya silap Allah masih memberi peluang untuk saya di sayangi dan menyayangi, Thanksyouu awak ! Alhamadulillah ya Allah ! :')
Sebelum awak cakap awak nak pilih saya , saya dah cakap dekat awak " kalau nak ex girlpren awak balik takpe la, saya sanggup mengalah demi lihat orang yang saya sayang bahagiaa :') " awak berkata " sayang, jangan say like that ! i still love you ." tertiba awak dengan nada perlahan awak berkata " sayang , i still loveyou and now, i pilih you sayang ! " ya , allah ! masa tu hanya allah yang tahu, betapa bahagia nya saya. sampai menangis saya dengar awak cakap to.

Lepas kejadian tu, Kita tertiba lost contact . ohmy ! Sampai seminggu . masa tu saya rasa sunyi call awak tak answer , mesej tak eply and inbox facebook takde jawapan. Ya allah, masa tu saya la orang yang sangat risau kan awak. lepas seminggu awak call saya , ya allah masa tu saya gembira sangat terus saya angwer call awak , tertiba awak berkata " sayang , i so so sorry , saya busy akhir2 ni banyak kerja. awak jangan kata saya abaikan awak okey, saya busy sangat phone takde line mgs tak boleh eply takde krdit , harap awak faham sayang " okayy saya faham awak, saya akan cuba faham awak sayang .
Saya sesangat faham awak .

Lepas tu saya sabar tunggu awak buat kerja awak. kita just text time malam and time tu just cakap " Good Night " je kan. So okayy la saya fahamm . awak busy kan sayang . setiap kali dengar je suara awak mesti saya rasa macam nak menangis . lepas kejadian yag tak di ingini , awak dah bukti kan dekat saya yang awak betul betul sayang kan saya. Ya allah, semoga hubungan kami kekal selama nya. family saya dan family dia dah restu hubungan kami berdua . cinta kami semakin kuat . thanksyou ya allah , lepas saya kenal awal saya dah banyak berubah , awak dah mengajar saya erti kehidupan yang sebenar sayangg . thanksyouu sayang . Btw bie iloveyou sayang ! Only you in my heart foreva foreva and foreva !

Bye chentaa ♥ 



              #Comel tak masa kitaorang kecik kecik . *Hehe :'D