Fake Dream
Disclaimer



Story Aten Kawan Jerit sini!

Hi, I Am Aten. sweet 18. Stay penang :>

Iklan



Credits


Template: mimin
Bascodes: Nurul AtiQah
Edited: Faten



Kawan dan Sahabat

Assalamualaikum youu all. lame kan faten tak update blogger ni. dah bersawan dah . Haishh . apa lah aku ni.
Now my storyy is FRIEND :">
semua orang tau apa to FRIEND kan? tapi tahu ke apa erti FRIEND ? ke main sebut je -,-'
Ada orang kata kawan and sahabat tak sama. Right ! memang tak sama pon.
jangan ingat sama Okay ? Kawan to erti nya perlu kan kita time susah and nampak kita time terdesak.
Sahabat to sanggup bersama kita apa pon terjadi. atau pon ada selalu dengan kitaa .
Aku ada ramai Sahabat and Kawan .
tak perlu lah aku emtion nama diaorang kat sini kan.
Kalau diaorang baca , bagus lah .
aku nak baca hampa faham erti Sahabat dan Kawan !
Dulu, kita bahagia ja kan. tapi lepas kewujudan dia . kita berpecah . Okay !
Aku okay ja . tapi tolong la faham aku, aku ni wujud lagi okay ,
bukan dah pupus. hampa buat tak nampak ja kat aku . Okay .
aku ingat , Tapi aku tak dendam pon. harap hampa semua happy .
Sayanggg hampa kawan kawan akuuuuu <3


#Kita ibarat kan sekeping kapal kertas , yang akan hancur bila terkena air. :">
ILOVEYOUALL <3
Bye :">