Fake Dream
Disclaimer



Story Aten Kawan Jerit sini!

Hi, I Am Aten. sweet 18. Stay penang :>

Iklan



Credits


Template: mimin
Bascodes: Nurul AtiQah
Edited: Faten





Hi . Aku mula kan dengan Assalamualaikum . Aku nak cerita pasal Secret . Apa itu Secret ? Rahsia aku .
Semua ada rahsia tertentu kan . Aku nak luah kan apa yang aku simpan dalam hati aku niy . Harap sapa yang baca dia to faham keadaan aku . Now, aku tension sangat dengan Study, Family And Kawan kawan aku . Now, yang faham aku Bestie aku - Eein , Lyana , Scha , Ez-Zatie , Lara And Aez . To je la yang sekepala dengan aku . Yang lain lain to kerja nak kutuk . Nama jela membe kata sukaa kata dekat belakang .Aku pon taktau la nak kata apa . aku just Tulis Blog ni sebab taktau nak ceta dekat sapa , hanya dekat sini jela aku bole ceta . Harap harap sangat korang faham aku . Aku ada la Fight dengan seorag budak , seorang niy pulakk budak class aku , meja dia dekat jela dengan aku . Dulu kami Bestie sangat sangat . nak pergi mana pon bersama tak kira la pergi mana pon . Aku kawan dengan dia Dari sekolah rendah sampai sekarang . Tertiba kami bergado memang la sebelum niy kami pernah bergado jugak mybe kali niy kami tak kan berbaik dah . Aku pon dah benci and meluat dekat dia . tak sangka aku dia perangai macam to sampai sanggup HINA keluarga aku . apa yang keluarga aku pernah buat dekat dia . Tak pernah buat apa apa pon kesalahan dekat dia . Serius aku cakap ni ! Family aku laya dia dengan baik . Dia selalu mai umah aku , family siap masak dekat membe2 aku . yang aku tak tahan bila dia kata dekat mummy aku , jatuh air mata aku . sebakk sangat sangat :'/ Aku sayang mummy aku . mummy aku jela yang faham aku . aku tak kan dah baik dengan dia . SUMPAH ! aku sakit hati :'/ Aku pon taktau la kenapa dengan dia . perangai dah berubah sangat sangat . Aku nak dia yang duluuuu . Aku taktau la pulakk dalam diam ade yang benci aku . kisahh pulakk aku kan . WTF ! pergi mam la weh , aku sayang kawan kawan aku , tapi kawan kawan aku buat aku macam niy . KAYY FINE ! aku akan ingat sampai mampos . aku tak kan maaf kan Hampa ! ><

*Now, Aku sayang Bestie aku sajaaaaa Eein , Yana , Scha , Lara , Ez-Zatie And Aez <3 

Kay la sampai sini dulu aku ceta , nanti aku sambungg . Bai :')