Fake Dream
Disclaimer



Story Aten Kawan Jerit sini!

Hi, I Am Aten. sweet 18. Stay penang :>

Iklan



Credits


Template: mimin
Bascodes: Nurul AtiQah
Edited: Faten



BestFriend


Assalamualaikum semua . Hi . lame kan aku tak update Blog niy .
Blog niy pon dah marah aku sebab tak update . hihi

Now , Aku ceta pasal BFF la . Tahu kan ? BestFriendForever la Kan .
Aku dengan kawan kawan aku , memang baik dari fom1 sampai sekarang fom4 .
Comel la kawan kawan aku . Tengok pictues atas to . to la kawan kawan aku . Hee `

E e e , bukan la to just tanda persahbatan kami je . aku beli kan Tedy Bear yang comel comel to
untuk tunjuk kan tanda BFF kami je . kami selalu nak pergi manaa mesti bersama .
Tak kira hujan , panas or Gempa bumi ! HAHA

Selalu kongsi Prob and saling faham . Korang tahu tak sape yang aku maksud kan sekarang niy ?
HAHA , mesti Tak kann ? nak tahu .
Jom nak sebut nama seorang seorang . Just empat Orang sajaa :)

First yang aku sayang : Buncedd Eein
Second yang aku sayang : My cousin , Scha Lolypop
Third yang aku sayang : Amoi la , Lyanaa
last sekali : aku la to . hee ~
Aku nak ceta panjang pon tak reti la .
Nanti la aku sambung lagi ya .
nak tengok pictues pictues kami .

Tengok bawah !
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
kayy baii ;D