Fake Dream
Disclaimer



Story Aten Kawan Jerit sini!

Hi, I Am Aten. sweet 18. Stay penang :>

Iklan



Credits


Template: mimin
Bascodes: Nurul AtiQah
Edited: Faten



sayang my brother :')

Assalamualaikum .
Hari yang 2.2.2o12 memilukan bagi aku .
aku and Eein , Scha and Yana .
buad plan nak sambut beday gurlz ( Eein )
nak sambut sama dengan abg km iaitu 
FARID and FATTAH .
tapi time aku balik sekolah aku dapat call dari Eein yang 
Farid xsident . Ya Allah , hanya tuhan je la yang tahu betapa
sedihnya hati aku nihh .
lepas EEin call .
abang Farid pulakk call aku .
then dy cakap abg ada dekat hospital kepala batas .
lagi la aku sedih bila dengar sora dy yang macam orang bawu lepas nges . 
and aku terdengar pulakk mesin nada to .
aku pun mula kalut siap and terus pergi rumah eein and kami semua redah pergi tngok dy dekat 
HOSPITAL . 
memang teruk gila la , aku sampai tak tahan tngok dy mcm to , dngan aku2 pon nngis sama 
eein and aku ngis time tngok farid .
lagi laju air mata aku turun .
Ya Allah , kau sembuhkan la abg aku .
semoga dy sihat seperti dulu .
Aminn :')

picture Abang Farid time lepas xcident !


#sedih kan ? T^T

- picture lepas jahit and sapu ubat , pose lagi . :')


; k adek doakan abg cepat sembuh . kbhaii :')