Fake Dream
Disclaimer



Story Aten Kawan Jerit sini!

Hi, I Am Aten. sweet 18. Stay penang :>

Iklan



Credits


Template: mimin
Bascodes: Nurul AtiQah
Edited: Faten



HATE BUT LOVE ♥


>,< hate kau >,<
aku sayag kau but kenapa kau buat aku macam ini hahh ?
aku sanggup tnggu kau tapi kau buat aku macam ini pulak !
aku sanggup ikut jea cakap kau  bub kau buat tk tawu je !
aku nak marah tk buat bub kau to BF aku .
hanya yang aku bole cakap 
'' kau tolong la faham perasaan aku jugakk ''
aku sayang kau gila kod !
aku nak kau sayang diri aku ja .
dulu time couple kau tk macam ini .
now ! kau dah berubah .
ada orang cakap kau berubah bub kau dah tersalah pilih kawan ,
aku tk nak jadi apapa dekat kau !
aku sayng gila kat kau bodo !
hanya kau yang faham aku 
#tapi kadang2 je .
aku hanya ada kau dalam hidup aku 

TO - Capital Fadzil 
il