Fake Dream
Disclaimer



Story Aten Kawan Jerit sini!

Hi, I Am Aten. sweet 18. Stay penang :>

Iklan



Credits


Template: mimin
Bascodes: Nurul AtiQah
Edited: Faten



New - W105 -

Nak try handset nie pulakk la . -.-
agak-2 bes tak ?
asyik guna NOKIA jea .
So,now nk try SONG ERICSON pulakk .
mama yang bagi duit for beli fon ni . mybe mama sedeh tngok aku kodd .
ntahh , knapa aku akhir-2 ni .
aku bukan minat sangat pun handset ni .
aku nak XPERIA tapy tk bule la .
bub mama kta beli yg mnaa mampu dlu .
time qeje nnty bawu beli yg lain .

PROB LA ==''
Nak pilih wana apa ya ?

Aku minat wana OREN nk yang to ja la .
tapy , nak jugak wana puteh . haha
kalau bule nak semua la . O.o
harga pun bule la . tak mahal .
mybe mama nk bg hadiah PMR kodd k aku .
result pun tk tawu lg . Ish2 .
Hary jumaat nie bawu nk pergi tengok fon wif mama .
yang mnaa mama kta okeyy .
aku ambek . up to you mama <3

Cantik tk ? 
kepada siapa-2 yang pernah or pakai fon ni .
crita la kt aku BES tk pkai fon ni .
Apa yang menarik psal fon to ya . 
THANKS :]