Fake Dream
Disclaimer



Story Aten Kawan Jerit sini!

Hi, I Am Aten. sweet 18. Stay penang :>

Iklan



Credits


Template: mimin
Bascodes: Nurul AtiQah
Edited: Faten




Disayang Or dibenci ?
apa yang awakk nak ?
sekarang aku berada di situasi 
DIBENCI .
aku pun tak tawu la , knape aku dibenci skarang .
apa yang aku buat ini salah ke ?
aku tk pernah cari psal wif HER Or HIM .
aku just nak orang sayang diri aku .
hanya dy faham aku . 
dulu , dy memang faham aku . sekarang tak dahh .
tak tawu la kenapa .
aku hanya mamnpu bersabar aja . 
'mybe aku tak diperlukan lagi dalam hidup dy kodd kan .
aku terima aja dengan haty yang terbuka . 
walaupun sedeh , memang perit bende yang aku lalui sekarang .
hanya ALLAH yag tau bertapa sakittnya haty aku sekarang ini .
apa yang aku buat semua tak kena .
dulu ramai tanya aku kenapa suke abg angkt daripada bf .
aku pun jawabb la , '' abg angkt mybe bule memahami kodd 
dari bf ''
tapy semua tekaan aku silap kn . 
hanya family yang bule memahami diri aku .
aku selalu sedeh .
hanya family yang aku bule cerita kan masalah aku .
mama wif kaka [ are-chik ]
aku hanya nak hidup aku macam dulu aje . 
dulu aku seorang yang ceria dan riang .
tapy sekarang aku seorang yang pendiam pulakk .

kekadang aku menagis seorang diri aje .
aku cuma nak benda ini d'rahisakan .
hanya dalam BLOG aje , bule aku ceritakan .
kalau bule aku ceritakan bertapa sakitt nya haty aku .
aku rasa macam na sebutt aja nama dy !
aku pun tak tawu ampai bila aku akan hidup macam ni .