Fake Dream
Disclaimer



Story Aten Kawan Jerit sini!

Hi, I Am Aten. sweet 18. Stay penang :>

Iklan



Credits


Template: mimin
Bascodes: Nurul AtiQah
Edited: Faten



- Bhaii Braces -


Braces ? Puan blog ni dah nak buka daripada pakai braces . Seriously , teringin gila nak tengok gigi bila tak pakai braces ni sbb keadaan gigi aku yang tak teratur  itu sebab aku terpaksa pakai . Gigi aku serious banyak masalah . Sbb tu lah aku terpaksa  pakai braces . Bukan sebab mengikut trend okay Photobucket

Gigi aku ada taring yang berlapis ( gigi taring tumbuh tak sama rata dengan gigi yang lain ) dan gigi bawah aku kedepan . Maksudnya , kalau orang jongang , gigi atas dia akan terlebih ke hadapan kan ? tapi gigi aku yang bawah yang kehadapan . So , mcm cacat sikit lah kan ? Bila tidur , aku selalu tergigit lidah sendiri . Bangun je dari tidur , mesti lidah terasa sakit  
Aku dah pakai braces dari darjah3 sampai sekarang 5teen . 
bertahun jugak la . ramai tanya kenapa lama sangat .
aku jawab je " tanya la doktor ! "
ada jugak orang tanya " sakit tak ! "
aku jawab " sakit jugak , time mula-mula pakai ''
ada jugak la orang tanya " nak gosok gigi macam mana "
aku dengan muka boring " macam too aje la "
#hihi . sory , malas suda nak jawab .

Lepas ini , aku tak perlu lagi nak rasa sakit or whatever dah .
sebab aku dah bebas daripada braces . sebab gigi aku yang tak teratur ini . 
banyak kali sudaa aku kena buat perbedahan .
masa darjah3 aku sudaa kena bedah buat gigi aku 
tumbuh dalam gusi . *tak pernah buatkn orang kn . 
So , now aku tak saba pulakk nak bedah nak letakkan tulang lembut aku
dalam gusi aku , sebab ada gigi aku yang kena cabut tak tumbuh-tumbuh dah .
siann kann aku . hehe
Dulu , Aku takodd jugak nak bedah . now tak ada apa-apa Sudaa 
11-11-2011 
-
-
Tarikh aku masuk hospital penang :]
Dan pebedahan bermula ^___^



Photobucket
Happy , Nak Buka Suda :) . Lepas Ini Macam Na Larr Gigi Aku . HIHI :D