Fake Dream
Disclaimer



Story Aten Kawan Jerit sini!

Hi, I Am Aten. sweet 18. Stay penang :>

Iklan



Credits


Template: mimin
Bascodes: Nurul AtiQah
Edited: Faten



CLASH ! :'(

  • aku duduk
    sendirian dikamarku,,

  • menangis
    kesepian keranamu,,

  • kau tinggalkan
    aku kau cari yang lain,,

  • tergamakmu
    merobek hatiku..

  • Aku duduk
    sendirian di kamarku,,

  • menangis
    kesepian keranamu,,

  • kau tinggal
    kan aku,,kau cari yang lain..

  • tergamakmu
    merobek hatiku..

  • Tapi setelah
    kau pergi

  • AKU,,,,

  • mendapat lebih
    baik darimu,,

  • dia
    hargaiku,,

  • dia sayangi
    ku,,

  • lebih
    daripadamu..

  • aku ingin kau
    tahu,,betapa ku bahagia,,

  • tidak lagi
    bersamamu,,namun pastinya nanti,,

  • kau akan
    sedari yang kau perlukan cintaku.....